¸.•*¨ღ ί'ʍ ω∂iTiηģ 4 ₮ђε D∂ч ฟe พiℓℓ вe Tσģε₮ħEг ღ¨*`•.¸

الخميس، 25 نوفمبر 2010

اهداء


انا يمكن ما عنديش ملكة الكتابة قوى ومش عاملة المدونة دى عشان يبقى ليا معجبين وقراء
انا عملاها لروح قلبى وحياتى بس
هو ناسى وحياتى كلها
هو اللى ادى لقلبى روحه
وهو اللى حسسه بطعم الحب
وخلاه يحس باحساسيس جميلة عمره ما كان يتخيل انه يحسها فى يوم بجد
هو دنيتى كلها
ربنا يخليهولى يارب ويخليلى حبه ليا وخوفه عليا
ربنا ما يجيب حاجة وحشة ابدا ما بينا يارب
وتبقى ايامنا كلها هنا وفرح وسعادة مع بعض
واى صعب يهون ونعديه مع بعض
ان شاء الله :)


هناك 9 تعليقات:

  1. ويخليكي ليه ويخلي حبك ده ليه ويابخته بيكي بجد هو بيحسد نفسه عليكي :)

    ردحذف
  2. كل الكلام ده وانت مش عندك ملكه كتابه امال لو عندك كنت هتعملي فيا ايه

    هههههههههههههههههه كلام جميل جدا بجد واللي بيطلع من القلب بيدخل القلب

    تعرفي الواحد قبل ما يحب كان لما يسمع كلام الاغاني عن الحب وكده كنت اقول يا ترا ممكن احس بكده في يوم من الايام ...هو الحب موجود ... طيب حتي لو موجود بس الشخص المناسب مش موجود و والواحد كان يتمني انو يحس بالمشاعر دي رغم انو مش فاهم هي عامله ازاي بس عارف انها حاجه حلوه

    ولما الواحد قبل ما يحب بردو كان يسمع كلام الهجر والعذاب كان يقول يااااه ده صعب قوي لا وانا عليا من ده بايه انا كده تمام وميت فل وعشره كمان

    بس بعد ما الواحد بيحب بيسمع اغاني الحب بقلبه حتي لو مجرد كلام الواحد بيحس ان قلبه بيرقص علي سرحان علي تايه وفي التايه وفي النهايه بتقلب بنوم واسترخاء علي السرير كده وتمني انو لو غمض عينه ونعس يحلم بحبيب القلب رغم انو ممكن يكون كان لسه معاه من ثواني ......

    ولما بيسمع كلام الهجر والعذاب بيتخض ويقول بعيد الشر بعيد الشر والواحد مش حابب حتي يسمع الكلام ده لانه مش متخيل يبعد عن حبيب قلبه ولو ثواني وبيبقي حاسس ان هو ده الامان والحمايه والعيله والاصحاب
    ومش بنبقي حابين نسمع الاغاني دي لان بنبقي خلاص عارفين موقعنا من الاعراب ... عارفين قد ايه الطرف التاني بيحبنا وعارفين ان الكلام ده مش ينطبق علينا

    كلام كتير كنت بسمعو بعقلي بس بيني وبينك بعد الحب بسمعه بكل ذره فيا بسمعه وكل خليه فيا بتقول فعلا
    وتعرفي في حاجه كمان انا بحسها ان انا كتير ببقي مش مصدقه ان انا لقيت الانسان اللي كنت اتمني ربعه رغم إننا بقالنا سنه واسبوعين اهه ....بجد انا بفرح قوي لما بلاقي حد بيحب .... احساس رائع غيرني 180 درجه احساس لا عمري قريتو في كتب طبعا في منه زي ما وصفوه لكن في احاسيس متوصفتش ومظونش ان انا نفسي اقدر اوصفها
    ربنا يدوق الحب اللي بجد بدون عذاب ولا غيرو لكل الناس يارب ولايحرم حد منه

    انا لاحظت انك بتحبي الاغاني الاجنبي وانا كمان بس دي اغاني عربي انا بحبها قوي وبحسها قوي قوي دي بقي اهدائي انا ليكو

    عمر دياب بقدم قلبي وده لنك الأغنية وبحب الاغنيه دي جدا لان الحب مكنش في نيتي خااااااااااااااالص
    http://www.sm3na.com/song32564.html

    عمر دياب قصاد عيني والاغنيه دي بحب اسمعها لان مع الاسف بيني وبين حبي بلاد
    http://www.sm3na.com/song15363.html

    اليسا احلي دنيا وده لنك الاغنيه
    http://www.sm3na.com/song17721.html

    ورامي صبري بحس معاك
    http://www.sm3na.com/song26302.html

    وسوما لقيت معاك
    http://www.sm3na.com/song34916.html

    وسوما عليطول بتوحشني وبحب دي كمان لاني فعلا رغم المسافه بحس بيه جدا حتي لو اتوجع بحس وبتصل بلاقيه فعلا بيتوجع وبيبقي هيتجنن لانو مش بيحب الارسال يشتغل في الوجع في اي حاجه تانيه ممكن لكن الوجع لا ههههههههه بس انا بتبسط

    http://www.sm3na.com/song34918.html

    وسوما ده حبيبي
    http://www.sm3na.com/song34913.html

    واغنيه اسيل عمران طمني ودي حطاها نغمه بجد روعه
    http://www.sm3na.com/song26396.html

    اتمني تنال اعجابك
    واسفه قوي علي الكومنت الطويل ده بس دي العاده الوحيده اللي متغيرتش فيا لا هي ولا الماضه بعيد عنك

    وبالتوفيق لينا ولكيو ياااااااااااااااارب :)

    ردحذف
  3. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  4. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  5. ههههههههههههههه الله عليكى يا ريهام شكلنا كدة هنبقى اصحاب

    محمد كان بيحكيلى عنك كتير بجد ميرسى قوى ع الكومنت الجمييييييييييييل قوى دة والاغانى اللى تقريبا كلها بحبها قوى برضه وبسمعها

    فعلا الحب دة حاجة جميلة وخصوصا لما تلاقى الشخص المناسب اللى يقدرك ويحسسك بمعنى الحب الحقيقى ويحسسك بالامان معاه
    انا ماعرفش انى هتقفش كدة ههههههههه وحد تانى ممكن يدخل المدونة ويقرى الكلام اللى هكتبه بس نورتيها يا جميل ربنا يوفقك فى حبك يا حبيبتى ويكتبلك الخير فيه ويتتمهالكو بكل سعادة وفرح ويبعد عنكو اى شر
    ميرسى تانى ع الكومنت وفعلا انا مش عندى ملكة الكتابة ولا حاجة بس قولت اعمل اى حاجة بسيطة اقدر اعبر بيها بس عن حبى لمحمد
    ربنا يخليهولى يارب ومايحرمنيش منه ابدا :)

    ردحذف
  6. ههههههههههههههههههههههههههه تعرفي

    انا في البدايه خمنت انو يا ترا مين مين اللي ممكن جاد يكتبلها كده ...
    بس لما لقيت نفس العنوان عرفت ولما جيت هنا وقريت كلامك وردو عليكي اتاكدت بنسبه 100% بس قلت بلاش ادخل زي الهبله كده اهني وافرح لحسن اكون مش مركزه واهبل الدنيا

    وبجد كلامك حسيت بيه قويييييييييييييي وفرحت فرحه فظيييعه لان في حد غيري وغير احمد ( اللي بحبه ومش احمد حسين متتخضش يا جلدلد ) حاسين بده لان مع الاسف اغلبيه الناس اللي بتحب دلوقتي متفهميش حبهم غريب وبيعذبو بعض ونااادر قوي لو لقيتي اتنين بيحبو بعض وبيحاولو انهم يكونو كل حاجه لبعض ويحتو بعض وبيخافو علي بعض وبيحترمو بعض ومفيش حركات التطنيش والاستهبال اللي بتحصل وانا فرحت بجد جداااااااااااااااا


    لان جاد شخص كويس جدا وطيب جدا هو سعات بيتعب نفسو وبيفكر كتير طبعا ده زمان معرفش هو بقي عامل ازاي دلوقتي ,انا الحب غيرني كتير واكيد غيره

    وبجد افضل اخ ياريتو كان اخويا بجد

    وبجد انا ابقي سعيده جدا لو نبقي اصحاب وربنا يوفقكو انتو كمان ولا يحرمكو ابدا ابدا من بعض ويتمملنا كلنا علي خير ونتجوز ونبقي سعاد في حياتنا وعلي طول ياااااااااااااااااااااااارب

    ردحذف
  7. اه نسيت اقولك حاجه داري علي شمعتك عنين الناس

    وحششششششششششششششششششششه بجد


    يعني انا مبحكيش عني انا واحمد غير لواحده صحبتي وده لانها بتتمنالي الخير زي ما انا بتمنالها هي صحيح اول ما انا حبيت اخدت موقف وافتكرتني هعمل زي بقيه البنات واتخلي عن صداقتي بيها وافضلو عليها واخبي منها و ... الخ بس انا حطيت النقط علي الحروف من الاول ورجعنا اصحاب تاني وزي ما انا بحبها وبتمنالها الخير وبراعي مشاعرها هي كمان

    طبعا احمد عندي بالدنيا ومافيها واهم من اي حد بس هي صحبتي وبردو الصديق الصدوق ناااادر قوي في الزمن ده

    فلو مش لقيتي صديقه كده خلي بالك وداري بجد علي حبك لان الحب والانسان اللي بتحبيه مستحيل تلاقي زيهم تاني

    ردحذف
  8. اه وعلي فكره انا مبحكيش اي حاجه بينا يعني لو حكيت بيبقي اني بكلمه او موقف مضحك وده نادر كمان

    او انو جالنا او راح يعني خطوات في طريق جوازنا فقط لاغير

    واتمني تتقبلي نصيحتي :) تحياتي

    ردحذف
  9. ميرسى ع النصيحة الجميلة دى يا ريهام واحب اقولك ما تخافيش عليا انا الحمدلله مش من النوع دة خااااااالص انا مش بحكى لاى حد عن اى حاجة ليا وخصوصا الحاجات الشخصية
    ودايما فى صلاتى بدعى انى ربنا يحفظنا ويبعد عننا انا ومحمد العين وما يجيبش اى حاجة ما بينا وحشة ابدا ويتمملنا على خير يارب
    ويارب انتو كمان يا جميل
    سعيدة بمرورك فى مدونتى :)

    ردحذف